کوشش بری برای نزدیک کردن دیدگاه ها درباره تشکیل کابینه لبنان

به گزارش مالزی ارزان، به گزارش خبرنگاران، روزنامه البناء به نقل از منابع مطلع گفت که نبیه بری رئیس مجلس لبنان کوشش های گسترده ای را برای حل و فصل پرونده تشکیل کابینه جدید این کشور شروع نموده است.

کوشش بری برای نزدیک کردن دیدگاه ها درباره تشکیل کابینه لبنان

بر اساس این گزارش، این روزنامه لبنانی اعلام نموده است که رئیس مجلس لبنان در کوشش های خود میخواهد دیدگاه های طرف های مختلف در مورد تشکیل کابینه جدید را به یکدیگر نزدیک تر کند.

روزنامه مذکور همچنین آورده است که هدف اصلی و اساسی نبیه بری از کوشش های اخیر این است که کابینه جدید لبنان هرچه سریع تر تشکیل گردد. پیش از این، جنبش توحید اسلامی لبنان امروز سه شنبه بیانیه ای را در مورد تشکیل دولت جدید این کشور منتشر کرد. این جنبش خواهان تشکیل هرچه سریع تر دولت لبنان شد.

جنبش توحید اسلامی لبنان در بیانیه خود آورد: در حال حاضر کشور با معضلات فراوانی رو به روست و به منظور ممانعت از بحرانی تر شدن اوضاع ضروری است که دولت جدید سریع تر تشکیل گردد. در همین حال، روزنامه الجمهوریه نیز پیشتر تأکید نموده بود: تا به امروز گشایشی در جهت تشکیل دولت جدید لبنان حاصل نشده است. میانجی گری ها میان میشل عون رئیس جمهور لبنان و سعد حریری نخست وزیر مکلف ثمری نداشته است.

این روزنامه لبنانی همچنین گفته بود: تا به امروز رایزنی های زیادی با رئیس جمهور و نخست وزیر مکلف لبنان برای برون رفت از بحران تشکیل کابینه صورت گرفته است اما تمامی مذاکرات با بن بست روبرو شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 766

به "کوشش بری برای نزدیک کردن دیدگاه ها درباره تشکیل کابینه لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش بری برای نزدیک کردن دیدگاه ها درباره تشکیل کابینه لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید