توسعه مجتمع های گردشگری و نشاط مردم اولویت وزارت میراث فرهنگی است

به گزارش مالزی ارزان، ایسنا/ براساس گفته های وزیر میراث فرهنگی کشور، توسعه مجتمع های گردشگری و نشاط مردم اولویت وزارت میراث فرهنگی است.

توسعه مجتمع های گردشگری و نشاط مردم اولویت وزارت میراث فرهنگی است

سید عزت الله ضرغامی در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگری نور شهرستان محلات اظهار کرد: محلات یک نقطه ویژه در استان مرکزی و کشور بوده و مرکز گل و گیاه ماست. تمام زیبایی ها اینجا در محلات جمع است و ظرفیت کار بزرگ خدماتی، مالی و صادراتی اینجا موجود است.

وی اضافه نمود: در کنار آن، میراث فرهنگی ارزشمندی در این شهرستان وجود دارد و از لحاظ طبیعی نیز موقعیت ویژه ای دارد که هر کس به استان مرکزی سفر می نماید، باید از محلات بازدید کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه سرمایه گذاری و کارهای خوبی در محلات اجرا شده است. مجموعه ای که از آن بازدید کردیم، مجموعه خوبی از لحاظ تفریحی و تفریح است. از مالک و سرمایه گذاران این مجموعه درخواست کردم تا در صورت وجود توانمندی، پروژه های مشابهی را انجام دهند.

ضرغامی ادامه داد: کارهای خوبی اجرا شده است و اینها حداقل هایی است که باید برای مردم فراهم گردد تا موقعیت شادی و نشاط با رویکرد خانواده محوری برای استفاده سالم مردم ایجاد گردد.

وی ادامه داد: در حوزه تفریح از محل تبصره 18 برترین تسهیلات را پرداخت می کنیم. در صورتی که زمین مناسب موجود باشد، با هماهنگی دستگاه های مربوطه، زمین و تسهیلات مناسب در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهیم و معافیت های مختلف را شامل آنها می کنیم.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری اضافه نمود: یکی از اولویت های ما در دوره تازه وزارت، مسئله مجتمع های گردشگری، پارک های تفریحی، امکانات تفریح و نشاط مردم است. این مجموعه باید در منطقه و استان تکثیر گردد.

وی اضافه نمود: یکی از مسائل ما در کشور این است که هر کسی می خواهد در کشور کار کند می گویند عدم سوء سابقه بیاور و کسی که در گذشته گرفتاری داشته، یک چکی داشته یا مسئله ای پیدا نموده، جلوی او را می گیرند، اگر برگه عدم سوء سابقه را به او ندهند باید کجا مشغول بکار گردد. در واقع باید اجازه داد کسانی که در پی انجام کار هستند، فعال شوند و به کسانی که در گذشته به نوعی سوء سابقه داشته و امروز در پی فرصتی برای کار و فعالیت هستند، نیز فرصت کار داد و گردشگری یکی از حوزه هایی است که می توانند در آن فعالیت نمایند.

وی با بیان اینکه مسلما کسی که فاقد سوء سابقه است، برای سرمایه گذاری و کار گردشگری اولویت دارد، اضافه نمود: باید به افراد دارای اهلیت، دلسوز کشور و پیگیر برای انجام کارهای تازه یاری کرد.

علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی نیز اعلام کرد: محلات و دلیجان ظرفیت های گردشگری بسیاری دارند و از همه مردم ایران برای سفر به این دو شهرستان دعوت می گردد.

وی اضافه نمود: ظرفیت های ویژه ای در این منطقه وجود دارد و حتما از سفر به محلات و دلیجان میتوان لذت برد و وزیر میراث فرهنگی حتما یاری ویژه خواهد نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1361

به "توسعه مجتمع های گردشگری و نشاط مردم اولویت وزارت میراث فرهنگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه مجتمع های گردشگری و نشاط مردم اولویت وزارت میراث فرهنگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید