تور ترکیه: 10 مورد از برترین مراکز خرید آنکارا

به گزارش مالزی ارزان، مراکز خرید آنکارا

شهر آنکارا که در گذشته به آن آنجیرا و یا آنگورا می گفته اند امروزه مرکز جمهوری ترکیه است. آنکارا دارای مراکز خرید زیاد و بسیار متنوعی است. این شهر دومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استامبول است و شهر ازمیر ترکیه که قبلا به عنوان دومین شهر بزرگ این کشور قلمداد می شد در حال حاضر رتبه سوم را از حیث به خود اختصاص داده است. جمعیت کل این شهر بیش از پنج میلیون نفر است. در ادامه مطلب با خبرنگاران همراه شوید:

تور ترکیه: 10 مورد از برترین مراکز خرید آنکارا

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

مرکز خرید و تجاری آرمادا | Armada shopping and business center

مرکز خرید آرمادا در 28 سپتامبر سال 2002 با هدف ارایه برترین خدمات به افراد علاقه مند به خرید محصولات متنوع و با کیفیت افتتاح شد. این مرکز خرید در زمینی به وسعت 30،000 متر مربع و نیز با زیر بنای 125،0000 متر مربع ساخته شد و پارکینگ این مجتمع تجاری گنجایش 2،200 خودرو شخصی را دارد. آرمادا در سال 2012 دوباره بازسازی شد و با دو پلی که در این مرکز تجاری تعبیه شده است علاوه بر معماری زیبای آن، تجربه و حس خوبی را برای مراجعه کنندگانش فراهم می نماید. آرمادا برخوردار از 250 باب مغازه است که بسیاری از برندهای معروف دنیای در این مرکز نمایندگی دارند.

آدرس: خیابان اسکی شهیر (شهر قدیم)، ناحیه تجاری سگوتزو، ینی محلا

ساعات فعالیت: 10 صبح الی 10 شب

تلفن: 19 13 219 0312

مرکز خرید کنت پارک آنکارا | Kentpark Shopping Center

در میان مراکز خرید متعدد آنکارا، مرکز خرید کنت پارک آنکارا از آن مکان هایی است که احتیاج شما را برای خلاصی از رجوع به دیگر مراکز خرید برطرف می نماید. بازار خرید، مرکز تفریحی مخصوص بچه ها، مرکز آمادگی جسمانی وسینما همگی در این مجتمع خرید بزرگ یک جا جمع شده اند. کامل و مجهز بودن مرکز خرید کنت پارک، این مرکز خرید را از دیگر مراکز خرید آنکارا متمایز ساخته است. پوشاک برند مردانه و زنانه، زیور آلات، وسایل دیجیتالی و کفش از اجناسی است که می تواند در این مرکز خرید با تنوعی گسترده بخرید. مرکز خرید کنت پارک آنکارا دارای 6 طبقه است و از مراکز خرید بزرگ این شهر محسوب می گردد. و از جاهایی است که در طول سفر به ترکیه نباید گشت و گذار در آن را از دست داد.

آدرس: منطقه مصطفی کمال، کیلومتر 7 جاده اسکی شهیر, چانکایا

تلفن: 77 74 444 90+

ساعات کاری: 10 صبح الی 10 شب

بازار باکیرجیلار چارشیسی | Bakırcılar Çarşısı Bazaar

باکیرجیلار چارشیسی در ترکی استامبولی به معنای بازار مسگران است و در بازار آنکارا معروف است به جایی که طیف گسترده ایی از ظروف مسی را می توان در این بازار براحتی پیدا کرد. ولی اگر کمی حوصله داشته باشید و دوری در این بازار بزنید، خواهید توانست جواهرات و زیورآلات زینتی آنتیک و فرشهای دستباف را اطراف این بازار رویت کنید. این بازار برای افراد و خریدارانی مناسب است که قصد خرید اجناس با برند اصلی و نیز از نوع دستباف با کیفیت عالی را در سر می پرورانند.

آدرس: منطقه بویاجی، خیابان اسکیجی چارشیسی

تلفن: 64 72 554 536 +90

ساعات کاری: 6 صبح الی 11 شب

عطرفروشی شرکت پارداش | Pardaş Perfume Shop

شرکت عطرسازی پارداش پارفیوم در سال 1997 بوجود آمده است. این شرکت در آنکارا از حسن معروفیت خوبی برخوردار است و فروشنده عطر با کیفیتها و درجات ماندگاری گوناگون است. این عطرفروشی چیدمان بوتیک خود را به محصولات اریجینال خارجی به همراه انواع اسانس های ترکیه ایی و نامرغوب تر عطر اختصاص داده است.

خیابان تونالی هیلمی | Tunalı Hilmi Avenue

خیابان تونالی هیلمی آنکارا یکی از دوست داشتنی ترین خیابان های مرکز ترکیه است. سر تا سر این خیابان پر از انواع مغازه های سوغات فروشی و بوتیک است. البته نا گفته نماند این منطقه از شهر قیمت ها کمی گران است و بیشتر اجناس نسبت به مراکز خرید دیگر گرانتر به فروش می رسند. برای آن گروه از افرادی که خرید در فضای باز را می پسندند، خرید کردن از اینجا بسیار دلپذیر و فرح بخش است

مرکز خرید و تجاری کاروم | Karum Shopping & Business Center

کاروم یکی ازبرترین مراکز تجاری در ترکیه است که در خیابان تونالی هیلمی قرار گرفته است. نام این مرکز تجاری برگرفته از کانون های تجارتی زمان آشوریان است که به آن کاروم به معنای بندر یا منطقه تجاری می گفتند. این مرکز تجاری از نظر مقدار بسیار بزرگ است که شامل تعداد بسیاری زیادی مغازه و بوتیک است. هر چیزی که شما تصور کنید در این مرکز قابل تهیه است و برای عموم مردم به فروش می رسد.

آدرس: خیابان چانکایا، ایران

تلفن: 47 15 467 312 90 +

ساعات کار: 10 صبح الی 10 شب

مرکز خرید آنکامال | ANKAmall

یکی دیگر از مراکز خرید آنکارا ، آنکامال نام دارد. این مرکز خرید در سال 1377 تحت نام مرکز خرید میگروس آنکارا آغاز به خدمت کرد و با توجه زیادی از بازدیدکنندگان روبرو شد. این توجه زیاد باعث شد که در مدت کوتاه مرکز خرید پیشرفت کند. بدین وسیله در 22 اردیبهشت 1385 با شعار مرکز خرید ترکیه تحت نام مرکز خرید آنکامال درهای خود را به بازدیدکنندگان باز کرد. آنکامال با وجود برندهای نخبگان دنیا با بیشتر از 330 مغازه, 120.000 متر مربع منطقه قابل اجاره, پارکینگ رایگان با ظرفیت 6000 ماشین, کافه, رستوران, سالن سینما, زمین بازی برای بچه ها, هر روز از ساعت 10:00تا 22:00 در خدمت بازدیدکنندگان است.

در مرکز خرید آنکامال بسیاری از برندهای نخبگان ترکیه و دنیا وجود دارد و خیلی از برندها ای که می خواستند وارد بازار ترکیه شوند ازطریق آنکامال وارد شده اند. کوچتاش با مغازه 11.800 متر مربع, 5 ام میگروس با 9.700 متر مربع, و بعلاوه بُینر, اچ&ام, مارکس&اسپنسر, یه کا مه اسپرت, دیخمان, مودو سیتی, فلو, زارا, برشکا, استرادیواریوس, پول&بیئر, مانگو و برندهای دیگر در آنکامال حضور دارند. آنکامال با ارائه خرید با کیفیت, راحت و دلپذیر, با انجام فعلیتها به تغییر مفهوم خرید در آنکارا ادامه می دهد. مرکز خرید آنکامال با اداره و مدریت اجاره شرکت اجه هر روز از ساعت 10:00 تا 22:00 برای یک خرید متنوع و دلپذیر به خدمت ادامه می دهد.

آدرس: منطقه آکوپرو، جاده کونیا دولت، بلوار مولانا

تلفن: 12 12 541 312 98+

ساعات کار: 10 صبح الی 10 شب

مرکز خرید گالریا آنکارا | Galleria Ankara

این مرکز خرید یکی از مراکز خرید قدیمی در تور آنکارا می باشد که به عنوان اولین مراکز خرید آن نیز به شمار می رود. این مرکز خرید در سال 1995 افتتاح شد و از آن موقع تا کنون همچنان پا برجاست. در این مرکز خرید 103 غرفه و فروشگاه وجود دارد که اجناس خود را برای گردشگران تور آنکارا عرضه می نماید. در این غرفه انواع مختلفی از پوشاک، کیف و کفش، زیور آلات و … به چشم می خورد که می توانید کالای مورد احتیاج خود را با برند های مختلف تهیه نمایید.

آدرس: منطقه آراپ سویو، جاده کوش کاواگی، بلوار آتاتورک

تلفن: 01 11 229 242 90+

ساعات کاری: 10 صبح الی 10 شب

مرکز خرید فروم آنکارا | Forum Ankara

این مرکز خرید یکی از مراکز خرید معروف در تور آنکارا می باشد که در سال 2008 گشایش یافت و به عنوان دومین مرکز خرید مشهور در آنکار فعالیت می نماید. این مرکز خرید در دو طبقه احداث شده است و دارای 149 غرفه می باشد که در آن اجناس متنوع با برند های مختلف عرضه می گردد.

آدرس: بلوار یوزگات، خیابان اواجیک کچیورن

تلفن: 00 10 567 312 90+

ساعات کاری: 10 صبح الی 10 شب

پس از رزرو هتل در آنکارا و سفر به این شهر، به سراغ میز پذیرش رفته و از کارکنان هتل بخواهید شاتلی برای رفتن به مراکز خرید در اختیارتان قرار دهند.

منبع : yelp.com

منبع: الی گشت
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1231

به "تور ترکیه: 10 مورد از برترین مراکز خرید آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: 10 مورد از برترین مراکز خرید آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید