خبرنگاران مددجویان آذربایجان شرقی خدمات غیرحضور می گیرند

به گزارش مالزی ارزان، تبریز - خبرنگاران - مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: ارایه خدمات به مددجویان زیر پوشش این نهاد، برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، به شکل غیرحضوری انجام می گیرد.

خبرنگاران مددجویان آذربایجان شرقی خدمات غیرحضور می گیرند

محمد کلامی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی و ایمنی در برابر شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: کمیته امداد آذربایجان شرقی همچون سایر ایام جوابگوی مردم بوده و اختلالی در فرایند خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان ایجاد نشده است.

وی اضافه کرد: سامانه اینترنتی e.emdad.ir آماده ارائه خدمات اینترنتی و غیرحضوری است و مددجویان تحت حمایت این نهاد می توانند از خدمات کمیته امداد آذربایجان شرقی در 27 سرفصل در حوزه های اشتغال، وام، فرهنگی، مشاوره، بهداشت و درمان، ازدواج، مسکن و حمایت های خاص بدون مراجعه حضوری بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در این روش مددجویان می توانند به وسیله آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستاها و شهرها و بدون مراجعه به دفاتر کمیته امداد و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: درخواست های ثبت شده توسط مددجویان در کمترین زمان ممکن به صورت هوشمند به کارتابل مددکار خانواده در سیستم جامع خدمات حمایتی این نهادمنتقل شده و رسیدگی می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 33

به "خبرنگاران مددجویان آذربایجان شرقی خدمات غیرحضور می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مددجویان آذربایجان شرقی خدمات غیرحضور می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید