علت عدم ثبت قرارداد کاوه رضایی با استقلال چیست؟

به گزارش مالزی ارزان، ثبت نشدن قرارداد کاوه رضایی با باشگاه استقلال شایعاتی را پیرامون این مهاجم باتجربه ایجاد نموده است.

علت عدم ثبت قرارداد کاوه رضایی با استقلال چیست؟

اگرچه کاوه رضایی از حدود 3 هفته قبل با استقلال قرارداد همکاری امضا نموده و در تمرینات این تیم حاضر است، اما قرارداد او هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده و علت این موضوع هم معین نیست.

در این خصوص چند روز قبل فرشید سمیعی سخنگوی باشگاه استقلال بیان کرد علت ثبت نشدن قرارداد کاوه رضایی در سازمان لیگ و عدم صدور کارت بازی او، مسائل خانوادگی این بازیکن است و به زودی این اتفاق رخ می دهد. حالا، اما در فاصله 24 ساعت تا سرانجام زمان قانونی جابجایی هنوز قرارداد کاوه رضایی به ثبت نرسیده و معین نیست علت این تعلل چیست.

رضایی که در دو بازی اول استقلال نیز بازی ننموده، حالا شایعاتی درباره رفتنش به تیم های دیگر نیز شنیده می گردد. این مهاجم باتجربه از بلاتکلیفی خود ناراحت است و از مدیربرنامه هایش خواسته نهایتا تا امروز تکلیف را روشن کند. از این رو مدیران استقلال نیز واکنشی رسمی به موضوع رضایی نداشته اند.

این در حالی است که تمرین استقلال نیز امروز تعطیل است و معین نمی گردد که کاوه رضایی در محل تمرین حضور می یابد یا خیر، اما مساله ای که معین است استقلالی ها باید هرچه سریع تر تکلیف این مهاجم را روشن نمایند. چراکه او به واسطه قراردادی که امضا نموده فعلا به تیم دیگری نیز نمی تواند بپیوندد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 29 مرداد 1401 بروزرسانی: 29 مرداد 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1313

به "علت عدم ثبت قرارداد کاوه رضایی با استقلال چیست؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "علت عدم ثبت قرارداد کاوه رضایی با استقلال چیست؟" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت عدم ثبت قرارداد کاوه رضایی با استقلال چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید