سهرابیان: نمی توان فقط با تکیه بر غیرت بگوییم برنده ایم، در قایقرانی امکانات حرف اول را می زند

به گزارش مالزی ارزان، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: ملی پوشان درمسابقات انتخابی المپیک آب های آرام تمام کوشش خود را می نمایند اما باید واقع بین باشیم.

سهرابیان: نمی توان فقط با تکیه بر غیرت بگوییم برنده ایم، در قایقرانی امکانات حرف اول را می زند

علیرضا سهرابیان در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شرایط تیم ملی قایقرانی آب های آرام در آستانه مسابقات انتخابی المپیک اعلام کرد: ملی پوشان تمام کوشش خود را می نمایند اما به دلیل اینکه آزادی تنها پیست ما است مجبورشدیم آنها را از جنوب به تهران بیاوریم. از طرفی شیوع ویروس کرونا هم باعث ترس ملی پوشان و خانواده های آن شده است اما خب نمی توانیم اردوها را تعطیل کنیم چون سه هفته دیگر اعزام داریم. ما خودمان ورزشکاران را کنترل می کنیم که دچار بیماری نشوند و خودشان هم مراقب هستند و نزدیک کسی نمی شوند. به هر حال آنها از طرف خانواده ها دست ما امانت هستند. امیدوارم با توجه به اینکه قایقرانان با سختی دارند تمرین می نمایند بتوانند نتیجه خوبی بگیرند.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک دارد، تاکید نمود: نمایندگان ما در تک نفره بهتر می توانند عرض اندام نمایند. البته در همان تک نفره هم رقبای زیادی داریم چون آنها هم کار نموده اند. ما نمی توانیم بگوییم ایرانی ها غیرت دارند و با اتکا به همان غیرت می توانند برنده باشند. این سوال را دارم مگر ورزشکاران کشورهای دیگر غیرت ندارند؟ آنها هم کوشش نموده اند و می خواهند برنده باشند. ما باید واقع بینانه صحبت کنیم. امکانات حرف اول را می زند و امکانات ما نسبت به رقبا پایین تر است. البته در این که ملی پوشان ما تمام کوشش خود را خواهند کرد شکی نیست و مطمئن باشید با وجود این سختی ها و کمبود امکانات کوشش می نمایند حداکثر عملکرد خود را در مسابقات به نمایش بگذارند.

رییس فدراسیون قایقرانی در خصوص معین تکلیف قایق های رویینگ خریداری شده از چین گفت: پول قایق ها خوشبختانه پرداخت شد و قراربود بارگیری گردد اما با شیوع ویروس کرونا فعلا هیچ چیزی از چین خارج نمی گردد. ما هم نمی توانیم شکایت کنیم چون کار ناصحیحی است. خود ما دو سال بود قایق ها را خریداری نموده بودیم اما پول آنها را پرداخت نکردیم. بنابراین فعلا منتظر می مانیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

او در پاسخ به این پرسش که در آب های آرام به جوانان توجه می گردد و اردوهای مستمر دارند تا برای بازی های آسیایی 2022 آماده شوند اما چرا در روئینگ چنین چیزی را مشاهد می نمی کنیم، توضیح داد: باید به گذشته برگردیم و ببینیم ساختن ورزشکار و مربی در آب های آرام و روئینگ به چه نحوی بوده است. آب های آرام نسبت به روئینگ قدمت بیشتری دارد و خیلی از ورزشکارانی که در قدیم بوده اند الان به جرگه مربیان اضافه شده اند و دارند کار می نمایند. از این رو زمانی که مسابقه برای جوانان می گذاریم حدود 60 ورزشکار جوان شرکت می نمایند اما در روئینگ چنین چیزی وجود نداشته است و تعداد نفرات جوان به تعداد انگشتان دودست هم نمی رسد چون از اول کار زیرساختی خوب انجام نشده است. درواقع از بادبانی و روئینگ چشم پوشی نموده بودند. با این حال بعد از مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ، برنامه داریم که روی این مسئله هم کار کنیم.

او در خصوص اینکه تکلیف اردوی روئینگ در بندرانزلی تعیین شد یا خیر گفت: ما با منطقه آزاد انزلی صحبت نموده ایم تا مثل منطقه آزاد قشم و کیش به ما یاری نمایند. مطمئنا هم استانی های من می توانند در این زمینه دست ما را بگیرند. ما به امکاناتی که در منطقه آزاد انزلی است، نیاز داریم و مطمئنم آنقدر عرق ملی دارند که مثل کیش و قشم به ما یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 37

به "سهرابیان: نمی توان فقط با تکیه بر غیرت بگوییم برنده ایم، در قایقرانی امکانات حرف اول را می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان: نمی توان فقط با تکیه بر غیرت بگوییم برنده ایم، در قایقرانی امکانات حرف اول را می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید