عقب راندن تحریم تا آخرین روز کار دولت ادامه می یابد

به گزارش مالزی ارزان، سخنگوی دولت گفت: دولت در ماه های به جامانده با تمام توان و بدون کمترین وقفه برنامه های 5 گانه ای را دنبال خواهد نمود. بدون تردید عقب راندن تحریم تا آخرین روز کار دولت به طور مستمر ادامه خواهد یافت.

عقب راندن تحریم تا آخرین روز کار دولت ادامه می یابد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علی ربیعی در ابتدای اولین نشست خبری در سال 1400 گفت: در 12 فروردین ماه به سرعت از یک انقلاب مردمی تمام عیار و بزرگ اجتماعی به ساختار قانونمند صندوق رای رسیدیم و 12 فروردین نماد رفراندوم محور بودن نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: پدران قانون اساسی تمهیداتی اندیشیدند که تغییرات نگاه نسلی در صندوق ها متبلور گردد و هم مردم باید بدانند صندوق های رای میراث گرانبهایی است که نباید مورد غفلت قرار بگیرد و همه وظیفه داریم تمهیداتی بیاندیشدیم که بر مبنای آن هر نسلی آرا و اندیشه خود را بتواند در صندوق بیاندازد. آنچه که در 12 فروردین دیدیم یک حضور یک بار برای همواره نیست.

سخنگوی دولت تاکید نمود: برعکس، هر بار که ملت با همه تنوع رنگین کمانی خود یک طیف انتخاباتی را در گستره همگانی کشور تشکیل می دهد در واقع آن رفراندم در اشکال نوین خود تکرار می گردد و نسل های جدید تری را با نگاه های نوین در پای صندوق های معین سرنوشت مجتمع می نماید. بدین سان عمل تاسیس جمهوری اسلامی در پای صندوق های رای در اشکال معین تر و جدیدتر خود تکرار می گردد.

ربیعی با بیان اینکه 12 فروردین سالگرد رفراندوم تاسیس جمهوری اسلامی ایران سال جاری برای ما معنای خاصی دارد، اظهار کرد: قرنی را پشت سر گذاشته ایم که با کودتای شوم علیه دستاوردهای مشروطیت و علیه قانون اساسی مشروطیت شروع شد و با کودتای آمریکایی 28 مردادماه تداوم یافت و به یمن یک انقلاب شکوهمند و همگانی اختلال هویت ملی ایرانی برطرف شد. اکنون ملت ما همچنانکه در بیانات رهبری در 29 بهمن به روشنی منعکس شد یک جمهوریت سرشار از نشاط و پویایی را تجربه می نماید.

وی ادامه داد: یعنی یک سازگاری و تلفیق و ترکیب شیرین میان سه عنصر جمهوری، اسلامی و ایرانی. رای یکپارچه ملت ما به رفراندم جمهوری اسلامی ایران در 12 فروردین 58 رای به هر سه مولفه جمهوریتی ، اسلامیتی و ایرانیتی این نظام بود و ملت ما این سه را باهم و در دل یک ترکیب هندسی سازگار خواستند.

سخنگوی دولت یادآور شد: دولت در آستانه انتخابات 1400 کوشش دارد به حکم وظیفه ذاتی خود در جلب مشارکت عامه مردم در معین سرنوشت سیاسی مالی و اجتماعی خود تسهیل گر حضور همان همه با هم رفراندم 12 فروردین بر سر صندوق های انتخابات ریاست جمهوری است.

ربیعی با اشاره به برنامه پنج گانه دولت در سال 1400 تأکید کرد: دولت در ماههای باقی مانده با تمام توان و بدون کمترین وقفه برنامه های 5 گانه ای را دنبال خواهد نمود. بدون تردید عقب راندن تحریم تا آخرین روز کار دولت به طور مستمر ادامه خواهد یافت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 757

به "عقب راندن تحریم تا آخرین روز کار دولت ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقب راندن تحریم تا آخرین روز کار دولت ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید