آمریکا: تحریم سوریه ادامه خواهد داشت

به گزارش مالزی ارزان، خبرگزاری خبرنگاران-سفارت غیر مستقر آمریکا در سوریه در بیانیه ای در سالروز امضای تحریم سزار علیه این کشور، بر ادامه تحریم ها تأکید کرد.

آمریکا: تحریم سوریه ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرنگاران، سفارت غیر مستقر آمریکا در سوریه امروز (یکشنبه) در سالروز امضای تحریم موسوم به سزار علیه دولت دمشق، مدعی شد تا زمانی که دولت سوریه شروط آمریکا در خصوص حل و فصل بحران را نپذیرد، تحریم ها ادامه خواهد یافت.

به نوشته العربیه، سفارت آمریکا در سوریه که در سال 2011 تعطیل شد، ادعا کرد که دولت دمشق باید گام های اساسی برای حل و فصل سیاسی بحران طبق قطعنامه های بین المللی بردارد.

این سفارتخانه افزود: واشنگتن به تحریم های خود تا زمانی که حکومت سوریه به خشونت ها پایان دهد، ادامه خواهد داشت.

وزارت خزانه داری آمریکا در 18 آبان ماه نیز تحریم های جدیدی علیه نهادها و اشخاص مرتبط با دولت سوریه از جمله شرکت های فعال در بخش نفت این کشور اعمال کرد. از زمان اجرایی شدن قانون موسوم به تحریم های سزار، این پنجمین دور تحریم هایی است که علیه سوریه وضع می شود.

جیمز جفری نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه در 14 آبان ماه گفته بود که چه رئیس جمهور فعلی پیروز انتخابات باشد چه نماینده دموکرات ها، سیاست آمریکا درباره سوریه، تحریم ها و حضور ایران در سوریه تغییر نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 585

به "آمریکا: تحریم سوریه ادامه خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا: تحریم سوریه ادامه خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید