مدیرکل میراث فرهنگی : مردم از سفرهای نوروزی به یزد پرهیز نمایند

به گزارش مالزی ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد با اشاره به مهمان نوازی مردم این منطقه تأکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا به لحاظ حفظ بهداشت همگانی، به افراد برای سفر به استان توصیه نمی گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی : مردم از سفرهای نوروزی به یزد پرهیز نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سید مصطفی فاطمی تأکید کرد: تمامی مراکز اقامتی اضطراری استان یزد در ایام نوروز ازجمله مدارس، خانه های مسافر و مهمانسرای اداره های دولتی از چرخه پذیرش مسافر خارج شدند.

وی اضافه نمود: مسافران اگر قصد سفر به یزد را دارند پیش از سفر نسبت به انجام آنالیز تست سلامت خود و نیز محل اقامت اقدام نمایند.

به گزارش پنج شنبه 15 اسفند روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی یزد، فاطمی اظهار کرد: هتل ها و مراکز اقامتی دارای مجوز از وزارتخانه ملزم به انجام تست سلامت از مسافران هستند و در صورت مثبت بودن جواب آزمایش افراد مبتلابه قرنطینه اعزام خواهند شد.

از شروع شیوع بیماری کرونا در استان یزد تا به امروز 507 نفر به علت بیماری های تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند که 139 نفر بهبود و ترخیص شدند.

در استان یزد هفت نفر مبتلابه کرونا شدند که سه نفر درگذشتند و چهار نفر هم تحت مراقبت هستند.

نخستین مورد کرونا در ایران 30 بهمن ماه گذشته در قم شناسایی شد و تا ظهر چهارشنبه 2 هزار و 922 نفر به این ویروس مبتلا شدند که شمار قربانیان هم به 92 نفر رسید.

تنها راه پیشگیری از این بیماری شستن دست با آب و صابون و تبدیل بهداشت فردی به رفتار همگانی و حضور نیافتن در مراکز شلوغ و پرجمعیت است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 49

به "مدیرکل میراث فرهنگی : مردم از سفرهای نوروزی به یزد پرهیز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل میراث فرهنگی : مردم از سفرهای نوروزی به یزد پرهیز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید