وعده آلمان به کره جنوبی برای یاری های نظامی بیشتر

به گزارش مالزی ارزان، وزیر دفاع آلمان در ملاقات با همتای کره جنوبی خود در سئول حمایت های نظامی بیشتر از این کشور به ویژه در مناقشات اتمی با کره شمالی را وعده داد.

وعده آلمان به کره جنوبی برای یاری های نظامی بیشتر

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان تی وی آلمان، مسئله ارتقاء تسلیحات و فعالیت های هسته ای کره شمالی موضوعی نیست که تنها آمریکا را نگران نموده باشد. این مسئله برای اتحادیه اروپا و آلمان هم نگران نماینده است.

از این رو آنگرت کرامپ کارن بائر، وزیر دفاع آلمان در سفر به کره جنوبی حمایت های برلین در مناقشات اتمی با کره شمالی را وعده داده است.

وی در ملاقات با سو ووک، همتای کره جنوبی خود در سئول گفت که ما مشترکا اینجا در کره به چالش های این منطقه و همچنین کل منطقه هند و اقیانوس آرام می پردازیم.

وی اضافه نمود: ما خطر ارتقاء تسلیحات هسته ای را می بینیم و از کره حمایت می کنیم تا تمام کوشش خود را برای سرانجام دادن به این برنامه ها انجام دهد.

وزیر دفاع آلمان همچنین گفت: علایق مشترک مانند حمایت از حقوق بین المللی، پایبندی به معاهدات و ارزش هایی مانند چند جانبه گرایی و دموکراسی باید در اینجا و در منطقه همیشه و بارها مورد دفاع قرار گیرد.

وی اضافه نمود: ما می خواهیم این کار را مشترکا با کشورهایی انجام دهیم که مانند کره ارزش ها و منافع یکسانی با ما دارند. این اساس و قلب دستورالعمل های ما در قبال منطقه هند و اقیانوس آرام است. دولت آلمان می خواهد در کنار کره جنوبی سهم خود را در این راستا ایفا نماید که همچنین نسل بعد از ما هم بتوانند در جهانی آزاد، مبتنی بر قواعد، صلح و آرامش و پیروز از نظر مالی زندگی نمایند.

وزیر دفاع آلمان همچنین از نقش ویژه همکاری های سیاسی، دفاعی و امنیتی طرفین سخن گفته و تاکید نمود که اتحادیه اروپا در ماه آوریل درباره استراتژی خود در قبال منطقه اقیانوی آرام و هند تصمیم گیری کرد تا بتواند به صورت متحد و منسجم در آنجا ظاهر گردد.

وزیر دفاع آلمان بعد از ملاقات با همتای خود در کره جنوبی همچنین می خواهد از منطقه غیر نظامی بین کره شمالی و کره جنوبی بازدید کند. همچنین ملاقات با نمایندگان موسسات آلمانی در سئول و اعضای کمیسیون دفاعی مجلس کره جنوبی در برنامه های سفر این مقام اروپایی به کره جنوبی است.

کارن بائر روز پنجشنبه هم از جزیره گوام یکی از پایگاه های استراتژِیک آمریکا در اقیانوس آرام بازدید خواهد نمود. قرار است یک ناوچه ارتش آلمان در تابستان به این جزیره منتقل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 851

به "وعده آلمان به کره جنوبی برای یاری های نظامی بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده آلمان به کره جنوبی برای یاری های نظامی بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید