پست جنجالی پرسپولیسی ها خشم هندی ها را برانگیخت، طرفداران گوا علیه سرخ ها!

به گزارش مالزی ارزان، پست آخر صفحه اینستاگرام پرسپولیس موجب خشم هوادران تیم گوا شده و می گوید بی احترامی به هندی ها است.

پست جنجالی پرسپولیسی ها خشم هندی ها را برانگیخت، طرفداران گوا علیه سرخ ها!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پست آخر صفحه اینستاگرام پرسپولیس حاشیه ساز شد، جایی که یک متن عجیب روی آن نقش بسته و به جنگ های ایران - هند در دوره حکومت نادر شاه افشار اشاره می نماید: 283 سال پس از فتح هند توسط لشکر ایرانیان، حالا نوبت به جوانان ایرانی رسیده تا یک بار دیگر و این بار در آوردگاه دیگری دست به فتح الفتوح بزنند. این پست البته یک روز بعد ویرایش شد. با این حال طرفداران فوتبال در هند واکنش بسیار تندی را به آن نشان دادند و البته طرفداران پرسپولیس نیز به زبان فارسی و انگلیسی کوشش کردند که باشگاه پرسپولیس و خود را از این موضوع تبرئه نمایند.

یکی صفحه های فوتبال هند نوشت: اینستاگرام رسمی پرسپولیس به کل کشور ما بی احترامی نموده است. نتایج مهم نیستند؛ با احترام به گوآ، ما می دانیم که کیفیت و قدرت پرسپولیس بیشتر است اما این چه حرفی است که شما نوشته اید؟ در زیر این توییت، منشن های زیادی در نقد یا مخالفت با کپشن اینستاگرام پرسپولیسی ها دیده می گردد.

بعضی از توییت هایی که صفحات مربوط به طرفداران فوتبال هند منتشر نموده اند را می بینید. هندی ها این ماجرا را شرم آور خوانده اند و بعضی از آنها هم به دلیل قدرت زیاد تیم کریکت شان خواسته اند تا این تیم بابر پرسپولیس به میدان برود. یکی دیگر از کابران هندی نوشت: فدراسیون فوتبال هند بسیار ناکارآمد است و حتی نمی تواند پروازهای داخلی تیم ها را مدیریت کند. به نظر می رسد پرسپولیس انتظارات زیادی داشته است!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 746

به "پست جنجالی پرسپولیسی ها خشم هندی ها را برانگیخت، طرفداران گوا علیه سرخ ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پست جنجالی پرسپولیسی ها خشم هندی ها را برانگیخت، طرفداران گوا علیه سرخ ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید