پویش بیمارستان عروسکی در مشهد

به گزارش مالزی ارزان، رئیس بیمارستان فوق تخصصی بچه ها اکبر گفت: پویش بیمارستان عروسکی در بیمارستان فوق تخصصی بچه ها شرق کشور در مشهد اجرا شد.

پویش بیمارستان عروسکی در مشهد

سیدعلی جعفری رئیس بیمارستان فوق تخصصی بچه ها اکبر، در مراسم شروع به کار پویش بیمارستان عروسکی گفت: این پویش سه روزه در قالب طرح پژوهشی به همت دانشجویان دانشکده پزشکی و با هدف کاهش ترس بچه ها از محیط مراکز درمانی در حال برگزاری است.

او اضافه کرد: در این پویش 6 ایستگاه تغذیه سالم، بهداشت فردی، آشنایی با بانداژ و چسب زخم، جراحی، رادیولوژی و ویزیت دایر شده است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی بچه ها اکبر ادامه داد: استقبال عموم مردم به ویژه بچه ها تحت پوشش مراکز گلستان علی، بوستان شکوه و مهر غنچه های زندگی از پویش بیمارستان عروسکی بسیار خوب و در تقویت روحیه بچه ها بسیار موثر بوده است.

هدف از برپایی پویش بیمارستان عروسکی

دلارام موثقی مسئول پروژه پویش بیمارستان عروسکی گفت: هدف از برپایی پویش بیمارستان عروسکی کاهش ترس بچه ها از بیمارستان (سندروم روپوش سفید) و برقراری ارتباط محبت آمیز با کادر درمان است.

او اضافه کرد: این موارد ناشی از ناآشنایی بچه ها با محیط بیمارستان است که در این پویش فرهنگ سازی لازم برای آن ها انجام می گردد.

مسئول پروژه پویش بیمارستان عروسکی ادامه داد: در نظر است که در شهرستان ها هم مشابه این برنامه ها اجرا گردد که در این خصوص به همکاری مسئولان شهرستان های متقاضی برگزاری این برنامه احتیاج است.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1360

به "پویش بیمارستان عروسکی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش بیمارستان عروسکی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید