ژنرال بازنشسته آمریکایی: طالبان کوشش می نماید اراده ما را بشکنند

به گزارش مالزی ارزان، یک ژنرال بازنشسته آمریکایی گفت که فرماندهان طالبان دستور دارند تا با افزایش حملات به نیروهای آمریکایی اراده ما را بشکنند.

ژنرال بازنشسته آمریکایی: طالبان کوشش می نماید اراده ما را بشکنند

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، جک کین ژنرال بازنشسته و معاون رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت که فرماندهان طالبان فرمان دارند تا حملاتشان را علیه نیروهای آمریکایی تشدید نمایند.

این ژنرال 4 ستاره آمریکایی گفت که پس از توقف مذاکرات آمریکا و طالبان توسط ترامپ که پس از کشته شدن یک نظامی آمریکایی رخ داد، فرماندهان طالبان دستوری را دریافت کردند که هر آنچه می توانند را برای افزایش تلفات آمریکایی ها انجام دهند.

این کارشناس مسائل استراتژیک به فاکس نیوز گفت: این طرح برای شکستن اراده مردم آمریکا طراحی شده و نشان دهنده جنگ بی فایده است بنابراین باید از افغانستان خارج شویم.

ژنرال کین در حالی این اظهارات را مطرح می نماید که شنبه هفته جاری یک حمله نفوذی علیه نیروهای آمریکایی در ننگرهار صورت گرفت اما هیچ گروهی از جمله طالبان مسئولیت آن را به عهده نگرفت.

معاون رئیس شورای ولایتی ننگرهار شمار نظامیان کشته شده آمریکایی در این رویداد را 7 نفر اما وزارت دفاع آمریکا آن را دو نفر اعلام نمود.

لازم به ذکر است که از شروع سال تازه میلادی تا به امروز آمریکا کشته شدن 6 نظامی این کشور را در افغانستان تایید نموده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 20

به "ژنرال بازنشسته آمریکایی: طالبان کوشش می نماید اراده ما را بشکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژنرال بازنشسته آمریکایی: طالبان کوشش می نماید اراده ما را بشکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید