گزینه های تحصیلی در کانادا برای دانشجویان بین المللی

به گزارش مالزی ارزان، هیچ سیستم ملی واحدی بر کل کشور حاکم نمی باشد . همانطور که گفته شد ، تحصیلات عالی در کانادا به هر برنامه رسمی ای که توسط مدارس متوسطه ، دانشگاه ها ، آموزش گاه های فنی و حرفه ای و کالج ها ارائه می گردد ، اطلاق می گردد . در این مقاله قصد داریم به نحوه کارکرد هر یک از این گزینه های تحصیلی در کانادا بپردازیم .

گزینه های تحصیلی در کانادا برای دانشجویان بین المللی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

هر یک از ده ایالت و سه قلمرو کانادا برای حفظ یک سیستم آموزش عالی ، واجد شرایط و مبتکرانه که به دانشجویان آینده نگر ملی و بین المللی ارائه می گردد ، از هر معنی استفاده می نماید .

دانشگاه های دولتی کانادا

به عنوان یکی از مهمترین گزینه های تحصیلی در کانادا دانشگاه ها با استناد به اعتبار خاصی که باید توسط قانون ایالتی به عنوان دانشگاه تأسیس گردد ، مستقل هستند و خودشان به وسیله یک سنا اداره می شوند . دانشگاه ها باید در خصوص برنامه های درسی ، روش ها و استراتژی های تدریس به طور مستقل با مسائل دانشگاهی سر و کار داشته باشند . دانشگاه ها این قدرت را دارند که سیاست ها و استانداردهای دانشگاهی ، پذیرش و فارغ التحصیلی را معین نمایند ، کارمندان را معین نمایند و برنامه ریزی دانشگاهی را انجام دهند . وزیر آموزش و پرورش پس از مشاوره با این نهاد ، مسئولیت و تصویب برنامه های جدید را بر عهده دارد ، زیرا هماهنگی تحولات آموزش عالی در عهده این نهادها است . از نظر منطقه ای ، حوزه عمومی در خصوص مؤسسات آموزش عالی سوم معمولاً کاملاً خودمختار است زیرا مجبور است زیر یک چتر فردی ، جدا از دولت فعالیت کند . با این حال ، در برخی از حوزه های قضایی این شورای خارجی وجود دارد که می تواند هنگام ایجاد اصلاحات و برنامه های نوآورانه که اجرای آن چالش برانگیز است ، زمینه ایجاد مشترک گردد .

دانشگاه های خصوصی کانادا

دانشگاه های خصوصی پس از یک فرآیند ارزیابی دقیق کیفیت توسط مقامات رسمی دولتی که چراغ سبز را به درجاتی خاص می رساند ، مجاز به ارائه مدارک هستند .

این مؤسسات خارج از ایالت مجاز هستند فقط پس از اعمال درخواست های خود طی یک فرآیند ارزیابی کیفیت که توسط مقامات دولتی استان اجرا شده است ، مدارک ارائه دهند و مدارک تصویب شده ممکن است همچنان در پایداری دانشگاهی و همچنین قابلیت اطمینان نهادی تحت نظارت باشد .

پس با نحوه کارکرد این مورد از گزینه های تحصیلی در کانادا آشنا شدید .

کالج ها و موسسات خصوصی کانادا

کالج ها و مؤسسات خصوصی به ندرت متنوع هستند ، تحت نام های مختلفی فعالیت می نمایند که هنوز مجوز دارند . برخی اوقات کالج ها نیز برنامه های درسی غیر ثبت شده ای را ارائه می دهند . با این حال ، کالج های خصوصی که برنامه هایی برای آموزش زبان دارند ، برنامه هایی با مدت زمان کمتر از 40 ساعت ، برنامه هایی که هزینه کمتر از 1000 CAD یا برنامه های مربوط به توسعه حرفه ای و آموزش مهارتهای یکتایی دارند ، ممکن است در برخی از حوزه های قضایی ثبت و نظارت نشوند .

آموزش فنی و حرفه ای در کانادا

این مؤسسات آموزشی ، محل کار و آموزش کلاس را با هم ترکیب می نمایند . مقررات منطقه ای باید نظارت بر آموزش فنی را به طور معمول وظیفه ارزیابی کیفیت را به برخی از ادارات دولتی ، یک آژانس تحت راهنمایی صنعت و یا کمیته های مشاوره تجاری اختصاص دهد . به منظور معین زمینه های مشترک ، معیارهای کیفیت و نظارت بر موفقیت یا برعکس این مؤسسات وظیفه تدوین استانداردهای ایالت را بر عهده دارند . همچنین ، این ها همان موسساتی هستند که پس از خاتمه دوره ، گواهینامه ها و مدارک تحصیلی را صادر می نمایند . یک سند تضمین برای کارفرمایان اثبات آموزش با کیفیت و گواهینامه استانداردهای شناخته شده ملی .

این نیز یکی از گزینه های تحصیلی در کانادا بود .

مترجم : امید کریمی

منبع : studying-in-canada.org

آخرین مطالب وب سایت

منبع: studyunique
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 126

به "گزینه های تحصیلی در کانادا برای دانشجویان بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های تحصیلی در کانادا برای دانشجویان بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید