اطلاعیه آموزش و پرورش در مورد پرداخت حقوق اسفند ماه: پوزش می طلبیم

به گزارش مالزی ارزان، صمیمانه از همکاران دلسوز و خانواده محترمشان پوزش می طلبیم؛ خدمتگزاران شما در وزارت آموزش و پرورش در طول یک سال گذشته برای دفاع از حقوق همکاران و اجرای کامل قانون رتبه بندی به عنوان یکی از ارکان مقرر در سند تحول بنیادین از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده اند.

اطلاعیه آموزش و پرورش در مورد پرداخت حقوق اسفند ماه: پوزش می طلبیم

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از تاخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان گفت: باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق اسفند بصورت علی الحساب پرداخت می گردد.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش عصر دوشنبه در اطلاعیه ای گفت: ضمن تبریک ایام و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای همه همکاران فرهنگی گرامی، از تاخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه، صمیمانه از همکاران دلسوز و خانواده محترمشان پوزش می طلبیم؛ خدمتگزاران شما در وزارت آموزش و پرورش در طول یک سال گذشته برای دفاع از حقوق همکاران و اجرای کامل قانون رتبه بندی به عنوان یکی از ارکان مقرر در سند تحول بنیادین از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده اند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: توقع و انتظار این بود که سازمان های پشتیبان و تامین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می داشتند لیکن باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق اسفند بصورت علی الحساب پرداخت می گردد. بدیهی است، نظر به هماهنگی به عمل آمده و حمایت های رئیس جمهور محترم در فرمایشات روز گذشته هیئت محترم وزیران، در مورد پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی همکاران عزیز طی روزهای آینده تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 اسفند 1401 بروزرسانی: 29 اسفند 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1412

به "اطلاعیه آموزش و پرورش در مورد پرداخت حقوق اسفند ماه: پوزش می طلبیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه آموزش و پرورش در مورد پرداخت حقوق اسفند ماه: پوزش می طلبیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید