جمع آوری 300 میلیارد تومان یاری مردمی برای حمایت از نیازمندان

به گزارش مالزی ارزان، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی از جمع آوری 300 میلیارد تومان یاری خیران سراسر کشور به وسیله خادمیاران و هزینه کرد آن در راه یاری به نیازمندان اطلاع داد.

جمع آوری 300 میلیارد تومان یاری مردمی برای حمایت از نیازمندان

محمدحسین استاد آقا در مراسم تکریم و معارفه دبیر کانون های خدمت آستان قدس رضوی توضیح داد: در امسال با کوشش 115 هزار خادمیار و به همت خیران و نیک اندیشان در سراسر کشور، با وجود شرایط سخت اقتصادی و محدودیت های اقتصادی، حدود 300 میلیارد تومان یاری اقتصادی برای نیازمندان جمع آوری شده است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، باور مردم به حضرت رضا(ع) و اعتماد آن ها به خادمان حضرت در آستان قدس رضوی را دو عامل اطمینان بخش برای مشارکت در کارهای خیر برشمرد و گفت: مردم ما یاری های خود را بر اساس محبت به حضرت رضا(ع) به هر میزانی که در توان دارند، تقدیم می نمایند. ما نیز در کوششیم واسطه خیر باشیم و یاری های آنان را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

استادآقا به نقش خادمیاران در افزایش مشارکت های مردمی هم اشاره و اظهار کرد: با خوش رویی و اخلاص در عمل، می توان نظر حضرت را در گره گشایی مسائل جلب کرد و این امور، خیر و برکت بسیاری به همراه دارد.

وی برطرف مسائل معیشتی و بعلاوه توجه به اشتغال جوانان را از جمله اولویت های کشور برشمرد و اظهار داشت: ما خادمان حضرت رضا(ع) در آستان قدس رضوی نیز باید برطرف مسائل معیشتی، درمانی و تحصیلی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهیم و در کنار آن، برای ارتقاء سطح معرفتی جامعه کوشش کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، استادآقا اضافه نمود: طبق ارزیابی های انجام شده به وسیله مدیر مرکز امور خادمیاری و کانون های خدمت رضوی، استان تهران رتبه اول کشور را در عملکرد سال 99 در کانون های زیرمجموعه بنیاد کرامت رضوی به دست آورد. این استان می تواند در بسیاری از حوزه های خدمت، الگویی برای سایر استان ها باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1106

به "جمع آوری 300 میلیارد تومان یاری مردمی برای حمایت از نیازمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری 300 میلیارد تومان یاری مردمی برای حمایت از نیازمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید