عرضه 20 هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد طی روز های پایانی سال در کشور

به گزارش مالزی ارزان، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع 20 هزارتن گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد طی روز های پایانی سال در کشور اطلاع داد.

عرضه 20 هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد طی روز های پایانی سال در کشور

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، رضا سالمی گفت: ستاد تنظیم بازار مصوب کرد 10 هزار تن گوشت گوساله منجمد و 10 هزار تن گوشت مرغ منجمد در روزهای پایانی سال به وسیله فروشگاه های زنجیره ای، سازمان میوه و تره بار، تعاونی های مصرف اتکا، فرهنگیان، امکان، تعاونی های مصرف محلی و ادارات سراسر کشور توزیع گردد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با توجه به موضوع شیوع بیماری کرونا و حضور کمتر مردم در مکان های عمومی اصناف سطح شهر نیز درگیر این طرح شدند تا محصولات مزبور را با شرایط راحت تری به دست مصرف نمایندگان برسانند.

وی اضافه نمود: گوشت گوساله منجمد وارداتی (سردست بدون استخوان) با قیمت 38 هزار تومان و مرغ منجمد به قیمت 11 هزار و 600 تومان در اختیار اصناف قرار می گیرد و واحدهای صنفی هم موظفند به ترتیب گوشت قرمز و مرغ منجمد را با نرخ های 40 و 12 هزار تومان به مصرف نمایندگان عرضه نمایند.

سالمی توضیح داد: قیمت مصوب مرغ گرم نیز 12 هزار و 900 تومان است که در میادین میوه و تره بار و سایر مراکز توزیع و عرضه می گردد.

وی ادامه داد: بطورکلی از مجموع 10 هزار تن گوشت قرمزی که ستاد تنظیم بازار مصوب نموده سه هزار تن مربوط به استان تهران است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران اظهارداشت: مصرف روزانه گوشت قرمز استان تهران در شرایط عادی 350 تا 400 تن است.

وی گفت: روزانه 150 تا 200 تن گوشت گوساله منجمد در استان تهران مصرف می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 57

به "عرضه 20 هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد طی روز های پایانی سال در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه 20 هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد طی روز های پایانی سال در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید