غول فناوری چینی تحریم های آمریکا را شکست می دهد ، ZTE رکورد رشد تا سال 2019 را می شکند؟

به گزارش مالزی ارزان، شرکتZTE مدعی شده که اگرچه مدتی پس از تحریم های ایالات متحده دچار رکود شد، اما تا سال 2019 رکورد رشد خود را خواهد شکست.

غول فناوری چینی تحریم های آمریکا را شکست می دهد ، ZTE رکورد رشد تا سال 2019 را می شکند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، پس از اعمال تحریم های ایالات متحده علیه برند مشهور چینی ZTE این شرکت با مشکلاتی متعدد رو به رو شد. مشکلاتی که سوددهی این برند چینی را به حداقل ممکن رساند. اما به نظر می رسد روزهای سخت این شرکت به انتها رسیده و خبرهایی خوش در راه است.

طبق گفته رئیس و مدیر اجرایی نو ZTE فراوری مجدد محصولات این شرکت به حالت عادی بازگشته است و انتظار می رود این شرکت تا سال 2019 در مسیر رشد استاندارد خود قرار گیرد.

طبق گزارش رویترز، رئیس این شرکت؛ژو ژیانگ در تبادل نظر با سهامداران اعلام کردکاین روزها شرایط ما به طور کلی تغییر نموده و مأموریت فراوری نیز از ماه اوت به حالت عادی بازگشته است. افزون بر این عملیات تحقیق و توسعه ما نیز به سرعت به سمت پیشرفت ادامه دارد.

این مدیر عامل نو شرکت ZTE اعلام کرد که کسب و کار خود را تا سال آینده وارد یک مسیر رشد طبیعی می نماید و البته میخواهد تحقیق و توسعه را برای اجزایی مانند تراشه ها افزایش دهد.

وی گفت: ما قطعا می توانیم بگوییم این شرکت هنوز در خط مقدم صنعت ارتباطات است. دستورات بخش سیاست گذاری ما عالی بوده و در مقایسه با ماه های ژوئیه و اوت سال گذشته رو به رشد است.

این شرکت که چهارمین فروشنده گوشی های هوشمند در ایالات متحده است، در ماه آوریل با یک حکم محرومیت از سوی اداره بازرگانی ایالات متحده رو به رو شد که از شرکت های آمریکایی را از همکاری با این گروه چینی منع می کرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1373

به "غول فناوری چینی تحریم های آمریکا را شکست می دهد ، ZTE رکورد رشد تا سال 2019 را می شکند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول فناوری چینی تحریم های آمریکا را شکست می دهد ، ZTE رکورد رشد تا سال 2019 را می شکند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید